Majulah Singapura – Imnul naţional al Singaporelui

Standard

Azi am aflat că o bună parte din singaporezi ştiu pe de rost imnul naţional, însă…nu-l şi înţeleg. De ce? Pentru că 70% din populaţie este alcătuită din Singaporean Chinese (cum le place lor să li se spună), iar imnul este în limba …malaeză. Chinezii Singaporezi vorbesc mandarină sau alte dialecte de-ale chinezei, nicidecum malaeză. Aşa că imnul se învaţă la şcoală, dar puţini au curiozitatea să se intereseze despre ce este vorba în el. Normal că dintr-o căutare pe youtube, am elucidat enigma.

Iată imnul mai jos. Recunosc că nu mi se ridică părul pe ceafă de emoţie când îl aud … Poate cu timpul🙂

2 responses »

  1. Imi place blogul tau, si-mi mai place ca e usor de citit, are culori calde, nu e obositor,ceea ce conteaza destul de mult cel putin pt.mine, ca sa revin😉

Leave a Reply

