Kevin Spacey în Singapore

Standard

 

Kevin Spacey

 

 

 

 

 

 

 

 

Tare-s bucuroasă că sunt multe evenimente pe placul meu în Singapore.

Aseara a fost randul lui Kevin Spacey sa treacă în topul (meu al) celor mai buni actori.

Şi-a demonstrat abilităţile actoriceşti în piesa Richard III, a lui Shakespeare. A fost absolut fabulos şi de domeniul suprafirescului. Omul ăsta a recitat o carte întreagă, de la 8 la 11 jumate, a trebuit să stea cocoşat şi cu un picior răsucit tot timpul ăsta, să lupte cu sabia, iar la sfârşit să stea atârnat de tavan, cu picioarele legate şi capul în jos vreo 3 minute. Şi a făcut asta două seri la rând. La runda finală de aplauze părea că mai are puţin şi se prăbuşeşte de extenuare. Sau…la cât de bine joacă, poate asta a vrut să ne facă să credem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am mult respect pt actorii care optează şi pentru scena teatrului. Aici îşi pot arăta măiestria şi capacitatea de a memora pagini peste pagini: în direct, fără filtre şi efecte speciale, fără prompter. Numai cu talent.

6 responses »

  1. Citisem si pe blogul Cristinei Bazavan despre rolul lui Kevin Spacey in Richard III in spectacolele de la Londra. Si la fel ca tine, vorbea si ea despre maiestria cu care a interpretat rolul si despre extenuarea finala. Ma bucur tare mult ca l-ai vazut.🙂

  2. A fost sublim, l-am vazut si eu in Doha, ultima oprire a turneului lor prin lume. Exact aceeasi impresie am avut-o si eu, 3 ore m-a tinut cu sufletul la gura omul asta, jos palaria! Avem si noi actori mari, dar parca nici unul nu se compara cu …actorii altora, printre care si Kevin Spacey!🙂

    • Da, in actorii altora parca se simte ca se baga bani mai multi😛
      Ai fost la revelion pe plaja in Sentosa, cumva?

      • Nu, am facut Revelionul la The Float@Marina Bay Sands🙂 Foarte frumos si civilizat a fost, mai ca nu mi-a venit a crede! Am fost si pe insula Sentosa intr-una dintre zilele urmatoare, am vazut minunatia de Songs of the Sea…

        De ce, tu acolo ai fost de Revelion?

  3. Super! Ma bucur ca ti-a placut.

    Eu de revelion am fost pe o plaja, insa nu in Sentosa, pe una mai linistita🙂

Leave a Reply

