Traian Smeagol

Standard

Zilele trecute mi-am învins prejudecata despre Lord of the Rings şi filmele cu eroi fantastici şi m-am uitat la toate trei părţile. Am rămas plăcut surprinsă. Grafică foarte bună, poveste drăguţă, o metaforă care-şi găseşte cu uşurinţă locul în societatea noastră.

N-am putut să nu remarc şi asemănarea – pentru mine izbitoare – dintre personajul Smeagol si preşedintele României. Aş împinge asemănarea chiar şi spre trăsăturile de caracter şi dubla personalitate. Din păcate nu sunt sigură că soarta celor doi va fi similară…

2 responses »

Leave a Reply

