Ghidul rătăcit

Standard

De dimineaţă am mers cu nişte treabă la o instituţie la care mai fusesem de două ori până acum. Mergând cu metroul de fiecare dată şi părându-mi-se că deja cunosc zona respectivă, am decis să ies din subteran printr-o altă ieşire, care, de acolo de jos, mi se părea că ar fi fost mai aproape de locul în care trebuia să ajung. Ieşită la soare, mi-am dat seama că nimic din ce vedeam nu semăna cu ce mai văzusem până atunci; clădirile, plantele şi drumul sunt frumoase şi îngrijite peste tot şi parcă şi seamănă.
Mă uitam buimacă pe o hartă stradală când un cuplu de caucazieni se apropie şi mă întreabă dacă sunt în Chinatown. Brusc n-am mai avut nevoie de nicio hartă şi parcă m-am trezit după un somn bun:
-“Oh, just go back to the MRT, take the line toward Harbour Front and get off at the next station.”
Două minute mai târziu eram şi eu în faţa clădirii mele, autoghidată.
Think, woman! Wake up and think!

Leave a Reply

