Bollywood dance

Standard

 

Având un abonament de două săptămâni la un centru de yoga, am hotărât să gust câte puţin din cât mai multe dintre cele peste 40 de cursuri disponibile. Am încercat Therapy şi Hatha yoga, iar aseară m-am gândit să văd cum e Bollywood dance .

Sala era plină de femei, dar s-au rătăcit şi doi bărbaţi printre ele. Aşteptam să vină o doamnă instructoare în fustă lungă, înzorzonată şi clopoţită. În locul ei a apărut un indian la 40 de ani, mic, negru şi rânjit, fără fustă, dar cu un soi de batic sclipitor legat la şold. “Namaste – namaste” şi…dă-i bice.

A exemplificat şi explicat ce ar fi trebuit să facem în câte 8 timpi şi 8 mişcări, a dat drumul la muzica indiană şi toate femeile s-au pus pe treabă. Cred că mi-ar fi trebuit vreo 8 ore să pot învăţa toate mişcările din cei 8 timpi. Nu dispuneam decât de o oră şi aia pentru mult mai multe răsuciri şi unduiri.

Dupa 25 de minute am decis că e cazul să-mi iau prosopul şi să le fac loc mai mult în sală. Ceva îmi spune că nu mi-au simţit lipsa. Şi altceva îmi spune că nu vreau să învăţ să dansez ca la Bollywood.

One response »

Leave a Reply

